3 tygodniowa podróż po Europie

‚Już za parę dni za dni parę..’

‚WAKACJE! Znowu są WAKACJE!’

Muszę przyznać, że przywilej 8 tygodni wakacji bardzo mi odpowiada. Niby dużo czasu, jednak wielkie ambicje podróżnicze udowodniły, że to wcale nie tak dużo jakby się to mogło wydawać. W tym roku plany są duże i ekscytujące! W końcu zobaczę moje wymarzone Włochy! Cieszę się jak dziecko, które otwiera prezent od Świętego Mikołaja.

Zaplanowaliśmy 3 tygodniowy Eurotrip, który pozwoli nam pozwiedzać i odpocząć jednocześnie. Kto wie może nawet zobaczycie mnie w TV podczas jednego z etapów Tour de France.

10 – 12 Amsterdam

25 – 27 Werona

27 – 30 Milan

30 – 1 Zurych

Wyruszamy samochodem z Kopenhagi 10 lipca rano – powrót planujemy na 1 sierpnia wieczorem. Jest to plan ruchomy, gdyż nie chcemy być uwiązani jeśli jakieś miasto spodoba nam się bardziej niż zakładaliśmy i zostaniem na dłużej. Hotele i hostele zostały zarezerwowane na Booking.com gdzie możecie bezpłatnie anulować rezerwacje nawet 24 godziny przed planowanym pobytem – muszę przyznać, że od kiedy poznałam ta stronę wszystkie moje wyjazdy są organizowane z jej pomocą. Ceny są przystępne, wyszukiwanie odpowiedniego hotelu/hostelu czy mieszkania jest bardzo proste, zazwyczaj nie jest wymagana przedpłata, a co najważniejsze sprawdziłam ten serwis już kilkakrotnie i nigdy się nie zawiodłam.

Zapowiadają się niezapomniane wakacje! Będziecie mogli je śledzić na bieżąco na Instagramie i Facebooku . Jeśli macie jakieś wskazówki typu: must see, must eat/drink, must do w miastach, które odwiedzam w te wakacje, koniecznie dajcie mi znać.

You may also like

• Wowo, faktycznie plany są ambitne. Bardzo napięty grafik ale strasznie zazdroszczę. Czynny wypoczynek – to jest to!

• miłej wyprawy! 3 tygodnie w podróży to będzie coś 🙂

• ale super! Zazdroszczę! Tym bardziej, że skupiacie się na Francji i Włoszech 🙂 Ah! 😉

• Włochy od zawsze były moim marzeniem, a mój M. jest fanem Tour de France więc staramy się upiec dwie pieczenie na jednym ogniu 🙂

• Super sprawa 🙂 Sama bym się wybrała 🙂 Amsterdam uwielbiam, Mediolan strasznie mi się nie podobał (ale i tak uważam, że warto było tam pojechać) 🙂 Weź tylko coś na komary bo w Mediolanie jest ich pełno wszędzie. W pozostałych miastach jeszcze nie byłam… a co do bookig.com to zawsze właśnie przez tą stronę rezerwujemy i nigdy nie było żadnych problemów 🙂 Udanej podróży 🙂

• Dziękuje 🙂 Spray na komary już zakupiłam

• Tak długich wakacje pozazdrościć. W Włoszech byłam dawno temu i mam nadzieję, że tam jeszcze wrócę, bo od nich cała miłość do podróży się właśnie zaczęła i nakreśliła całe moje życie. 🙂 Życzę udanych wojaży.

• Zapowiada się niesamowicie. U nas zaledwie dwa tygodnie w Chorwacji we wrześniu, ale po drodze też trochę zwiedzimy, bo jedziemy autem. Pozazdrościć takiej podróży. Wspaniałych wakacji życzę 🙂