Trening z kettlebell

 

Wielu moich znajomych zachęcało mnie do spróbowania treningu z kettlebell. Zachwalali jego skuteczność w drodze do wymarzonej sylwetki. Gadali, gadali i namówili mnie!
Przejrzałam Internety, literaturę fachową, wypytałam znajomego trenera personalnego i samodzielnie ułożyłam trening – taka ze mnie Zosia samosia a co! Na samym planowaniu się jednak nie skończyło. Musiałam sprawdzić, czy to co sobie nabazgrałam w notesiku da się w ogóle nazwać treningiem.
Całość zajęła mi trochę więcej niż 60 minut, ale z siłowni wychodziłam upocona, czerwona i z zadyszką, więc zamierzony efekt został osiągnięty. Są tutaj jacyś specjaliści od treningu z mym nowym przyjacielem kettlebell? Wszelkiego rodzaju rady są mile widziane, cobym sobie krzywdy nie zrobiła.

 

 

  • Rozgrzewka 15-20 minut biegu
  • Swing klasyczny 2×20
  • Krążenie wokół bioder 2×20
  • Wyciskanie jednorącz 2×10
  • Wyciskanie oburącz 2×10
  • Wyciskanie z przysiadem 2×15
  • Wyciskanie oburącz zza głowy 2×10
  • Uginanie ramienia 2×10
  • ‘Ósemka’ między nogami 2×15
  • Martwy ciąg na jednej nodze 2×15
  • Wiosłowanie oburącz 2×10
  • Wahadło w staniu 2×15
  • Rozciąganie 10 minut

 

 

Oto co sobie wymyśliłam – możecie spróbować (na własną odpowiedzialność), albo szczerze napisać, co myślicie.

Okularnica

You may also like